genialny mały silniczek, po mieście jak pszczoła, na autostradzie lekko utrzymuje 120 km/h prędkości przelotowej, od 135 km/h zaczyna warczeć, trochę żabka przy ruszaniu, ale do 3 biegu ciągnie elegancko
4,0
Skrzynia biegów
jakieś dziwne stopniowanie między 1 a 2, i między 3 a 4, chodzi lekko, żadnych problemów ze stopniowaniem, przy ok 110 km/h ma 3 tyś obr/min na 5
5,0
Układ jezdny
malutkie kółka świetnie trzymają się drogi, na polskich i czeskich szosach spokojnie można latać 100-110 km/h, zawieszenie twarde i sprężyste jak na maluszka przystało, niski poziom hałasu z pracy zawieszenia
Komfort
5,0
Widoczność
jak w akwarium, duże lusterka boczne, bardzo krótkie zwisy, z tyłu praktycznie pion
4,0
Ergonomia
trudno żeby w takim aucie było super ergonomicznie, ale da się wytrzymać kilkaset km trasy, a do środka da się załadować i 5 dorosłych osób
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima działa, nawet mocno nie tłumi silnika, nawiew ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na takie wymiary to zaskakująco dużo miejsca, przez duże Z
4,0
Wyciszenie
do miasta ekstra, na trasę do 90 km/h wystarczy, autostrada męczy, silnik słychać mocniej od 130 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasta nie liczyłem, na autostradzie w terenie górzystym przy 120 km/h nonstop, z klimą, 2 osoby i bagaż spalił ok 27 l na 500 km
5,0
Stosunek jakość/cena
brak danych
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nówka
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nówka
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DOHC 78KM 57kW
[l/100km]