Inne
: wspomaganie układu kierowniczego - tragedia!!!!
1,0
Całokształt
Kupiłem auto żonie, chciała małe, zgrabne, sama w sumie wybrała, ja polecałem mikrę, ale wolała i10 i sama teraz żałuje. Jeździ autem po mieście, a tu pierwszy klopssssss - awaria układu kierowniczego - naprawa w ASO ponad 8 tys zł, czyli ok 1/3 wartości auta. W sumie wymieniłem w warszt. prywatnym - na zasadzie ściągnięcia z innego auta. Pisałem do centrali hyunaia w Warszawie reklamację, a centala nabrała wody w usta - zero!!!!! odpowiedzi - totalne olewanie klientów!!! Wiem, że tych przypadków jest więcej, na Górnym Sląsku było ich 7 szt. Teraz zaczyna ocierać kierownica o obudowę - nie trzyma blokada położenia kierownicy. Auto z 2008r corocznie serwisowane, bezwypadkowe, garażowane a coraz poważniej myslę o sprzedaży. Juz się wyleczyłem z i10 i nikomu nie polecam!!!!!!
Wrażenia
3,0
Silnik
66KM - da się wytrzymać
2,0
Skrzynia biegów
wsteczny wchodzi z oporami
3,0
Układ jezdny
auto dość wysoki powyżej 100km/h zaczyna bujać
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok, z tyłu duzo gorzej
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
auto kosztowało w 2008r. ok 37 tys a jakość fatalna, teraz warte ok połowy ceny zakupu
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
blokada tylnego oparcia zerwałem, a robiłem delikatnie
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wspomaganie układu kierowniczego po 3 latach (po gwarancji) nawaliło, koszt naprawy w ASO ok. 8 tys zł!!!! czyli 1/3 wartości auta, obecnie nie trzyma mechanizm blokady kierownicy, którza ociera o obudowę - słowem tragedia
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 SOHC 66KM 49kW
[l/100km]