Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai i10 I Hatchback Facelifting

krako, 13 lat temu
Silnik 1.1 SOHC 69KM 51kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Hyundai i10 I Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
3,92
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Najpozytywniej zaskoczyła mnie skrzynia biegów oraz hamulce.
4,0
Całokształt
Dobre, małe auto. Na trasę też się nadaje bo wewnątrz jest sporo miejsca. Bagażnik też spory (wejdą dwa turystyczne plecaki, 3 śpiwory i namiot).
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeździ się leciutko. Elastyczność porównywalna ze starym yarisem, na V biegu nie ma co liczyć na wyprzedzanie na V pod górę, ale po redukcji można spokojnie przyspieszać. Ogólnie samochód lubi redukcję.
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi bardzo lekko, wygodna w obsłudze, pod ręką.Dla początkujących kierowców przy liczniku jest nawet wskaźnik sugerowanej zmiany biegu (>3,>2 itp). Nie zwracam na to uwagi ale początkującym się podoba. Dzięki wysokiemu umiejscowieniu biegów wrzucając wsteczny nie uderzasz kolana pasażera.
3,0
Układ jezdny
Ok, jak samochód jest załadowany to trochę niestabilny na ostrych zakrętach. Przy bardzo silnym wietrze też trzeba mocno trzymać kierownicę.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność i wręcz genialne boczne lusterka - widać przez nie również kto jedzie bezpośrednio za nami.
4,0
Ergonomia
OK. Przyciski na kierownicy do obsługi radia (fajna rzecz), radio dość proste, fajnie działa USB. Licznik przejrzysty - od 2011 roku czarno-niebieski. Kontrolka paliwa już nie w formie wskaźnika, lecz 10 klocków. Brak komputera pokładowego (tylko 3 liczniki odległości i wskaźnik sugerowanej zmiany biegów).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam klimy także ogrzewanie jest zwyczajne. Podczas upałów ciężko wytrzymać. Fajnie działa przełącznik obiegu powietrza (zewnętrzny/wewnętrzny) - leciutko, nie słychać jakiegoś przestawiania plastików jak w innych autach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie. Miejsce pasażera z przodu ma dość długie siedzenie, aż do kolan. Oparcie - o ile dla kierowcy jest wygodne - to dla pasażera tak sobie, polecam zabrać jakąś poduszkę pod kręgosłup. Zagłówki dziwnie wyprofilowane. Pasażerowie z tyłu nie narzekają. Średnia liczba schowków (tylko półka pasażera, schowki między pasażerami na 3 napoje i drzwi przednie).
4,0
Wyciszenie
Silnik spokojny, głośny dopiero po 120 km/h. Już od 100 km/h trzeba podgłaśniać radio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze. Pali od 4,9 do 6 (trasa), w mieście 6,6 i więcej. Można tym samochodem jeździć ekonomicznie. Reszta w raportach spalania.
3,0
Stosunek jakość/cena
5 albo 6 wersji do wyboru - trzeba się mocno zastanowić. Klima tylko w tych najdroższych wersjach. Poduszka powietrzna pasażera w 3 najdroższych wersjach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak - nowy samochód, także ma być i jest niezawodny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak - nowy samochód, także ma być i jest niezawodny.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 SOHC 69KM 51kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Hyundai i10 I Hatchback Facelifting 1.1 SOHC 69KM 51kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Hyundai i10 I Hatchback Facelifting