w okresie jesienno zimowym gdy zimny silnik ciężko wrzucić 2 , przy redukcji 2-3 lubi zgrzytnąć .5 bardzo silna , przy wyprzedzaniu nawet nie redukuje na 4 .
3,0
Układ jezdny
układ jezdny przecietny , na pusto strasznie trzęsie budą na naszych wspaniałych drogach,dla pasażera wskazany awiomarin:) ,jest na resorach i to dlatego , jak załadowany to mniej trzęsie , ja worze nim motocykle i po zładowaniu nawet jednej sztuki od razu czuć ulgę
Komfort
3,0
Widoczność
dobra ,chociaż lustro wewnętrzne powinno służyć tylko do poprawiania wąsa :) odbija się w nim szyba od ścianki grodziowej i jest głupie wrażenie ,że ktoś cię śledzi .
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze grzeje zimą ,szyby lubią parować ale bez tragedii
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca siedzi prawie jak w osobowym , dwóch pasażerów ma już trochę ciasno
2,0
Wyciszenie
słabiutkie , przy 130 km/h trzeba krzyczeć do pasażera , po trasie polska -włochy jeszcze przez prawie dobę huczało mi w głowie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie spalił mi nigdy mniej niż 10L na 100km załadowany dwoma motocyklami + części i z przyczepką z trzema motocyklami na trasie włochy-polska spalił mi ponad 13L na 100km
4,0
Stosunek jakość/cena
lepiej kupić H200 99 rok za 8000zł niż T4 z 92 roku zmęczoną na budowie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mam problem z przerywaczem od kierunkowskazów , raz działa raz nie ,loteria , pękła klamka wewnętrzna kierowcy, fotel kierowcy szybko sie rwie , zamek klapy tylnej to przeszłość ,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak kierunków w centrum warszawy o godzinie 17;00 masacra
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 80KM 59kW
[l/100km]