Zawieszenie
: z tyło są 3 pióra a do tego mocne i konkretne sprężyny - efekt: Hyundai nie siada nawet przy bardzo dużym obciążeniu. Ładowność to jego ogromna zaleta
4,0
Całokształt
Bardzo mi się dobrze nim jeździ, więc jak na razie nie zamieniam zmieniać. Nic lepszego za takie pieniądze nie znajdziemy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Posiadam to autko już ponad rok, zrobiłem około 40000 km i jak na razie bardzo go sobie chwalę. Kupiony za stosunkowo niewielkie pieniążki od prywatnego właściciela w Holandii myślę, żę naprawdę dobrze się obrał. Silnik niesamowicie elastyczny o wysokiej kulturze pracy, pięknie i równo \"grzechocze\", bardzo elastyczny na 5 biegu(od 60 do 150 km/h) Przy większych prędkościach powyżej 110 km/h zaczyna robić się głośno i to chyba jedyny jego mankament.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bardzo delikatna, jak w aucie osobowym, chodzi lekko i przy tym sprawnie, choć czasem, gdy nie do końca wysprzęglimy może zgrzytać.
Jedynka bardzo krótka, dwójka też, trójką go rozpędzamy, czwórka też dość krótka, piątka baaardzo długa.
5,0
Układ jezdny
H 200 dobrze pokonuje zakręty, przy czym warto wozić zawsze jakieś obciążenie na pace, wtedy mniej skacze. Ja na swoim ciągle mam co najmniej 1000 kg ładunku, wtedy prowadzi się wyjątkowo płynnie. No może trochę wolniej przyśpiesza :)
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra do przodu, do tyłu też nie narzekam, trochę szerokie słupki, ale można się przyzwyczaić.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kiedy trzeba szybko się rozgrzewa, ja mam wersję z klimą, więc latem też pięknie chłodzi. Klima i ogrzewanie bardzo wydajne. Zimą jest pewne miejsce na bocznych szybach, które mam non-stop zaparowane. Muszę pokombinować z ustawieniami nawiewu, może uda mi się temu zaradzić. Generalnie tu nie można narzekać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca z przodu i na pace, tylną \"kanapę\" od razu wymontowałem, bo miejsca dla niej to chyba dla dzieci tylko wystarczy. A tak mam więcej przestrzeni ładownej. Mój Hyundai ma 1160 kg ładowności i to jest niewątpliwie jego największy atut !!!
3,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach mogłoby być lepiej, bo słychać silnik. Jeśli chodzi natomiast o szczelność wnętrza, to jest idealnie, nie szumi nawet gdy się rozpędzimy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No i tu niestety jest tylko przeciętnie :( Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć oczywiście ciągle załadowany, bo inaczej nie jeżdżę) to 10 l/100 km, i nigdy nie wypalił mi mniej. Maksymalnie potrafi \"połknąć\" 13 l, obojętnie od obciążenia i stylu jazdy nigdy nie wyszło mi więcej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wygodne i przestronne auto za rozsądne pieniądze. Nie zgadzam się z poprzednimi opiniami na kiepskiej dostępności i wysokich cen części zamiennych.
1. W mieście takim jak Poznań nie ma żądnych problemów z częściami, są ogólnodostępne (często pasują od Kia czy Mitsubishi) i raczej nie drogie. Dla przykładu za rozrząd ( 2 rolki i 2 paski) zapłaciłem 400 zł.
2. Jeśli traficie na zadbany egzemplarz, długo nie będziecie nic wymieniać. Autko naprawdę mało awaryjne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padł mi bezpiecznik odpowiedzialny za nagrzewanie świec żarowych, bywało że kręciłem go wtedy 30 sekund, po czym odpalał a z tyłu ukazywała się ogromna biała chmura :) jedna wizyta w serwisie załatwiła sprawę - koszt 35 pln. Poza tym żadnych usterek, wnętrze bardzo dobrze wykończone, plastiki dobrej jakości, nic nie skrzypi nic nie trzeszczy. Słychać tylko mruczenie silnika, który brzmi jak V6.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rozleciał mi się krzyżak na wale,ale to moja wina, bo należało wcześniej pojechać do mechanika a ja jeździłem tak do ostatniego momentu - koszt regeneracji wału wraz z demontażem i montażem to 1200 pln. Aha i za lawetę 200 pln musiałem zapłacić, pech chciał, że stało się to w niedzielę.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 80KM 59kW
[l/100km]