benzyna 2,4 z LPG - rzadkość wśród H-200 ale nie żałuję ani złotówki na niego wydanej, świetne przyspieszenie jak na tak duże auto,
4,0
Skrzynia biegów
może automat byłby lepszy ale manual niczego sobie, biegi wchodzą głądko bez oporów
4,0
Układ jezdny
pod warunkiem że na pace jest ze 150 kg na naszych dziurach da się jechać, na nieobciążonym lepiej za szybko nie jechać, zawieszenie jest dość sztywne czemu się nie dziwię jako że to wersja towarowo - osobowa (6 osób+1350 kg ładunku)
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra w każdą stronę, może słupki trochę za szerokie, duży martwy kąt przez to powstał
4,0
Ergonomia
tylna ławka pasażerska to porażka totalna! parę kilometrów się da jechać ale nie ma co marzyć o wygodach na długiej trasie to istna katorga! ja w moim przesunąłem ściankę działową i odsunąłem tylną kanapę wraz z jej wyprofilowaniem do tyłu, po tym zabiegu można nawet Niemcy zaliczyć bez wielkiego cierpienia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje super, sterowanie nawiewem bez zarzutu, klima też świetnie się sprawdza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer obok super, z tyłu jak wyżej wspomniałem
4,0
Wyciszenie
niewiele jest do zarzucenia, nawet przy 140 km/h jest nieźle
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto ogólnie tanie, mało popularne w Polsce a to chyba błąd, przeceniamy chyba trochę VW, awaryjność H-200 nie jest wcale większa niż T4 a ceny aut i serwisu na duży plus dla Hyundaia, części też można zamówić bez długiego czekania
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nigdy mnie nie zawiódł
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
takich nie było, robię trasy od 200 do 2000 km i wszystko jest OK
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 115KM 85kW
[l/100km]