Silnik
: Bardzo prosta konstrukcja za czym idzie bezproblemowa naprawa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Jak to kereańczyk lubi rdzewieć podwozie.
Silnik
: Jeśli dbasz o olej i płyn w chłodnicy to nic ci nie grozi
Zawieszenie
: Jak chcesz mieć długo sprawne zawieszenie musisz często smarować wszystkie elmenty.
5,0
Całokształt
Idealne autko jako samochód serwisowy do miasta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na klasę tego busika to silnik jest dobrany idealnie. Moc i przyśpieszenie nie do porównania z innymi markami. Ruszając na światłach mało który bus potrafi go dogonić na przyśpieszeniu.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę za krótkie biegi, ale idzie się przyzwyczaić, idealny do miasta.
4,0
Układ jezdny
Załadowany prowadzi się idealnie, na pusto trzeba uważać na śliskich nawierzchniach, trochę buja przy prędkościach powyżej 100km/h
Komfort
5,0
Widoczność
W mało którym busie jest tak dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
Może być.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie ogrzewanie jest idealne, szybko się grzeje, a latem przydała by się klima.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tak małego busika to jest nawet wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Silnik pomimo że znajduje się pod siedzeniem to jest dobrze wygłuszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mógł by być bardziej oszczędny w zużyciu paliwa, ale silnik 2.5 swoje musi łyknąć, części cenowo przeciętne tak jak do innych modeli
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak za takie pieniądze to jest bardzo dobrze, nie ma go co porównywać do klekoczących vw t4.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie można narzekać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze mnie nie zawiódł, pali na dotyk w każych warunkach. Nawet przy dużych mrozach.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 80KM 59kW
[l/100km]