POLECAM BO TO NOWOCZESNY I PRAKTYCZNY BUS, DRZWI PRZESUWNE Z OBU STRON ULATWIAJA ZALADUNEK, HAK 2500KG UCIAGU WIEC MOZNA CIĄGNĄC DUZE CIEŻARY
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK W H1 REWELACJA!! 170KM SPRAWIA ZE H1 JEST PRAWDZIWYM SPRINTEREM ZARÓWNO W PRZYSPIESZANIU SPOD SWIATEL JAK I NA AUTOSTRADZIE, MAX UDALO MI SIE ROZPEDZIC H1 DO 201 KM/H NA NIEMIECKIEJ AUTOSTRADZIE, ELASTYCZNOSC WZOROWA, SCHODZIMY DO 1000obr/MIN NA 4 BIEGU, NOGA NA GAZ A BUSIK OCHOCZO WYRYWA DO PRZODU
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA 5 BIEGÓW ALE PRZY TAK DUZYM MOMENCIE OBROTOWYM (PONAD 400NM) NIE POTRZEBA 6 BIEGU PONIEWAZ PRZY 100KM/H MAMY ZALEDWIE 2000obr/MIN
5,0
Układ jezdny
MOJ BUSIK POSIADA ESP, PROWADZENIE GO W ZAKRETACH TO POEZJA, ZAWIESZENIE JEST SPRĘŻYSTE I SPRAWIA ZE PO ZAKRETACH MOZNA SMIGAC JAK OSOBOWYM
Komfort
5,0
Widoczność
DUZE LUSTERKA ULATWIAJA COFANIE
4,0
Ergonomia
ERGONOMIA JAK W VANIE, WSZYSTKO POD RĘKĄ, FOTEL KIEROWCY POZWALA DALEKO DO TYLU SIE ODCHYLIC, NIE MA KONIECZNOSCI JAZDY NA SZTYWNIAKA JAK W INNYCH BUSACH
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA BARDZO WYDAJNA, DOSKONALE CHLODZI KABINE
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MAM 187CM WZROSTU I MIEJSCA MAM POD DOSTATNIEM, DUZO SCHOWKÓW I UCHWYTÓW NA NAPOJE UPRZYJEMNIAJĄ JAZDE W TRASIE
5,0
Wyciszenie
PREDKOSC PRZELOTOWA 160KM/H NA AUTOSTRADZIE I W SRODKU NIE JEST GŁOSNO, VITO PRZY 100KM/H JEST DUZO GLOSNIEJSZE
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
SPALA SREDNIO 8,5 LITRA, Z LAWETĄ AUTOSTRADA 100KM/H SPALANIE 10 L , TEN BUS WAŻY 2100KG WIEC NIECH SIE INNI NIE ŻALĄ ZE IM WYPIL OK 9 LITRÓW BO TE KONIE MUSZĄ SIE CZYMS NAKARMIC, DLA PORÓWNANIA VITO ZE SWYMI 90 ZDECHLYMI KONIKAMI SPALALO MI TYLE SAMO A GDZIE TU PORÓWNANIE TEGO GNIJĄCEGO NIEMIECKIEGO SYFU DO TEJ SUPER MASZYNY??
4,0
Stosunek jakość/cena
NOWY JEST DROGI ALE JA KUPILEM SPROWADZONEGO Z NIEMIEC I TO BYL BARDZO DOBRY WYBÓR
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NA LICZNIKU PONAD 200 TYS KM - ZERO AWARI!!! TYLKO WYMIANA OLEJU CO 30 TYS KM I TANKOWANIE NA ORYGINALNYCH STACJACH
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZEŁĄCZNIK WENTYLATORA- WYMIANA BEZPIECZNIKA I NAPRAWIONY
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRDi 170KM 125kW
[l/100km]