Karoseria
: Dynamiczny, elastyczny, mocny. Dokładnie taki jaki chciałem.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny, mocny, jazda zarówno w mieście jak i poza sprawia dużą przyjemność.
4,0
Skrzynia biegów
Ten wsteczny ... i czasem dwójka zazgrzyta.
5,0
Układ jezdny
Idzie jak po sznurku
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna do przodu i na boki, nieco słabsza do tyłu.
5,0
Ergonomia
Żadnych uwag.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak pada deszcz, przednia szyba intensywnie zaparowuje i chwilę trzeba poczekać nim wentylacja to zlikwiduje. Klima bardzo dobra, doceniam to zwłaszcza teraz - latem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na samochodzik tego segmentu - bardzo dużo miejsca z przodu i z tyłu. Bagażnik lekko przymały.
5,0
Wyciszenie
Za każdym razem kiedy otwieram podczas jazdy szybę, podziwiam wyciszenie wnętrza w stosunku do odgłosów ulicy o kilkadziesiąt decybeli. A sam silnik to mruczy jak kot, dopiero gdzieś przy 120/h zaczyna go być słychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No, tutaj to panowie konstruktorzy to trochę przesadzili z jego oszczędnością, znacznie je zaniżając.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 7 tys. kilometrów chyba nie ma się co spodziewać by się zaczęło coś sypać. Chociaż... uchwyt pasa kierowcy trochę sie zacina.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 CRDi 88KM 65kW
[l/100km]