Silnik
: Spalanie na długiej trasie przerosło moje oczekiwania co do ekonomi.
4,0
Całokształt
Dałbym 4+ za wszystko. Samochód dla normalnych ludzi bez scigania i kombinacji. Obsluga w salonie w Lublinie żenujaca. Serwis nie wiem jeszcze jaki bo nie wymieniał niczego poza olejami. Getz zajmuje tez niezle miejsca w rankingach Adac, nie jest ot audi ani honda ale z modelu na model hyundai jest coraz lepszy, choc niedoceniony.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1,3 sprawuje sie dobrze, nie najezdził sie ale jest juz dotarty i bardzo milo mnie zaskoczył na trasie.
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny to mankament- ale da sie przezyc. Reszta jest dobrze zestrojaona i nie sprawiła problemu
3,0
Układ jezdny
Takie zawieszenie jest dobre na równe drogi, na polskie sprawdzaja sie francuskie. Kiepskie były opony dawane w standardzie, na mokrym nei dawały sobie rady
Komfort
4,0
Widoczność
Na poczatku nie mogle ocenić dystansu z przodu ale teraz nie ma problemu.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest tu gdzie ma być
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Kiedy był kupowany klima była za spora doplatą. Ale dłuzsza podroznie jest meczaca, wentylacja jest dobra a szyby nie paruja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie ok, moze nie rewelacja bo czlowiekowi zawsze jest za duzo ale nie było jeszcze niemilego zaskoczenia na stacji. Myslalem o gazie do niego ale chyba na razie nie ma potrzeby.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mankamentem jest brak klimy, a reszta jest na 5.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszczelka drzwi pasazera odpadła i akumulator siadł po 1 godznei grania radio.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MPI 82KM 60kW
[l/100km]