5 z minusem za 5 bieg i skrzypiące gumki połki nad bagaznikiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo dynamiczny, powyżej 3000 rpm zaczyna rwać do przodu.
4,0
Skrzynia biegów
wsyzstko pięknie tylko wsteczny czasem haczy ale jak sie chwilę odczeka to jest ok. za to piąty bieg wyraźnie za krótki, 2500 rpm przy 90 km/h to troche za dużo. ma to swoje plusy - na piątce można jeździć od 60 do 170, nie trzeba często wachlować lewarem.
5,0
Układ jezdny
trzyma się drogi jak mało które auto tej wielkości.
Komfort
5,0
Widoczność
tył troche gorzej, ale ogólnie ok.
4,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, fotele trzeba sobie dobrze ustawic bo potrafią dać w kość.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajne i szybko działające.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na te klase - bardzo dobrze.
5,0
Wyciszenie
przy 90 km/h nie wiadomo czy silnik działa bo go nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglądy mają sensowne ceny /w przeciwieństwie do serwisów toyoty/, zużycie paliwa zależne od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
za 38 tys auto z klima, el. szyby itd z silnikiem prawie 100KM to naprawdę dobry przelicznik.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie wszystko ok.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
także.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MPI 82KM 60kW
[l/100km]