w tej klasie super. I zdecydowanie najładniejsze! Żona chciała Fabię, ale zmieniła zdanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Jak w Atosie - czasami wrzucenie wstecznego to sztuka. Problem miewa każdy kto kierował autem, nawet pracownik salonu Hyundai. Poza tym OK.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tej klasie super.
3,0
Wyciszenie
potwierdził się pogląd o słabym wytłumieniu powyżej 2500 tys obrotów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest ani rekordzistą oszczędności, ani rozrzutności.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowe auto za 35 tys. Wyposażenie relatywnie bardzo skromne (wspomaganie, el. szyby, 1 poduszka), ale znając Hundai ma szansę być po prostu niezawodne.
A jeździ się fajnie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hyundaie są nie do zdarcia. Atos 4 lata bez naprawy (100 tys km) Getz na razie rok bez naprawy. Słyszałem o Atosach jako autach firmowych z przebiegiem 350 tys bez duzych napraw, mam nadzieję że Getz też to potrafi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MPI 82KM 60kW
[l/100km]