Jak na wysokich obrotach to całkiem sprawnie sie porusza.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze poza dwójką, u mnie haczy jak zmieniam z 1 na 2, ale juz przy redukcji czy z luzu jest ok. Chyba nikt nie czyta instrukcji, to apropo wstecznego, gdzie jest informacja że po włączeniu silnika odczekac kilka sekund i dopiero wrzucac wsteczny. Ale dlaczego tak jest ?
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra oprócz przednich słupków, widok ukośny np. na rondzie jest słaby.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, ładne zegary i lewarek skrzyni, nie jest tak szaro jak np. w Pandzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje ładnie choć trza trochę poczekać aż się silnik rozgrzeje. W lecie nie spawdzałem jeszcze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, składana tylna kanapa w kilku wariantach, sporo schowków.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w normie do 100 km/h, powyżej wyraźnie więcej. Zresztą wszystko zalezy od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
j.w. ze skrzynią
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w. ze skrzynią
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MPI 82KM 60kW
[l/100km]