Niestety układ jezdny tego auta psuje jego ogólną ocenę. Samochód jest jednak jak na tą klasę przestronny i komfortowy. Poza tym cieszy dobra jakość wykonania i niska awaryjność.
Wrażenia
4,0
Silnik
82 konny silnik sprawuje się dobrze w tak małym samochodzie. Silnik jest cichy, lecz niezbyt żywy do 3000 obrotów. Powyżej 3000 świetnie ciągnie, ale zaczyna hałasować.
4,0
Skrzynia biegów
Synchronizator nie nadąża przy szybkiej zmianie biegów.
3,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się niepewnie, ale nadrabia to dobrym tłumieniem wyboi i trwałością. Należy uważać - na zakrętach auto jest podsterowne.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednia szyba jest daleko od kierowcy przez co zimą i w chłodne dni nie paruje od wewnątrz. Niestety szerokie słupki przednie ograniczają widoczność na łukach i skrzyżowaniach.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Pełno przydatnych schowków.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja wnętrza. Wydajne ogrzewania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niewiele aut tej klasy oferuje tyle miejsca z przodu. Pasażerowie z tyłu też zawsze chwalili sobie wygodę i zaskakującą ilość miejsca na nogi i głowę.
4,0
Wyciszenie
Dźwięki z zewnątrz są dobrze wytłumione. Niestety przy szybszej jeździe dźwięk silnika w środku jest dokuczliwy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten rozmiar samochód pali dość dużo. Ceny części - jak to w autach dalekowschodnich. Na szczęście ceny przeglądów są stosunkowo niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę trudno znaleźć coś lepszego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo dobre spasowanie elementów wnętrza. Żadnych skrzypień i stuków. Jedynym problemem była zacinająca się klamka tylnej klapy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 MPI 82KM 60kW
[l/100km]