Zawieszenie
: Uciążliwe stukanie w tylnym zawieszeniu.
3,0
Całokształt
Wszystko byłoby nieźle gdyby nie uporczywe stuki z zawieszenia, nie zdiagnozowane przez dwa różne serwisy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.1 może być do jazdy w mieście. Na trasę zwyczajnie się nie nadaje, za słaby, strach wyprzedzać TIR-y.
4,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Bardzo twarde zawieszenie, twardsze nawet od typowo niemieckich aut. Na nierównościach podskakuje i stuka.
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Zupełnie nie wyciszone auto-zastosowano wszędzie czysty plastik, bez jakichkolwiek tkanin czy mat wygłuszających.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę ciężko kupić inne auto tej klasy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku użytkowania wszystko skrzypi i trzeszczy, coś stuka z tylnego zawieszenia, wymienione na gwarancji amortyzatory co oczywiście nic nie dało. Serwis mówi że \"ten typ tak ma\". Auto stuka na nierównościach jak stary polonez.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza stukaniem z tylnego zawiesznia poważniejszych wad brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 66KM 49kW
[l/100km]