na hinduski wyrob /nie koreanski/ niezle lepiej niz dawne fso.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik na wage wlasnajest mulowaty,glosny przy szbkosciach powyzej 95km na godz..
3,0
Skrzynia biegów
wystepuja pewne problemy z wlaczaniem biegu wstecznego.czasami potrzeba kilkakrotnego wlacznia.
3,0
Układ jezdny
w serwisie wyzucono podkladki z tylnich wahaczy i nie ma stukow na niewielkich nierownosciach drogi.jest
Komfort
4,0
Widoczność
jest dobrze.
3,0
Ergonomia
fotele -oparcia hindusi wyprofilowali je dla swoich fakirow.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez klimatyzacji byloby nedznie na wiosne ,jesieni i podczs deszczow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobrze.
3,0
Wyciszenie
silnik glosny od 95km.na godz..
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwozerny silnk .klima pozera na 100km.okolo 1 litra paliwa.przeglady w aso sa piekielnie drogie.dlaczego obowiazkowe przeglady z gwarancji i tak zero zwlaszcza lakiernicz wady.
2,0
Stosunek jakość/cena
cena stanowczo za wysoka na ten standard produkowany na rynek polski i unie ,a moze to pazernosc dilerow?.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie dobrze.tylko autoalarm firmy hyundai zamontowany na centralnym zamku za 780zl./frycowe zaplacilem/zawodny i bubel-bo strace gwarancje na elektryke i elektronike samochdu tak mnie orznal pracownik dilera.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie bylo.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 66KM 49kW
[l/100km]