Wymiana tarcz i klocków po 35 000, ponieważ uległy wykrzywieniu tarcze. Naprawa ok. 500 zł. Wg mnie to trochę za wcześnie. Po 30 tyś wymiana amortyzatora tylnego (ale na koszt serwisu - uznano jako wade fabryczną)
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w zimie z klimą bieże do 8 litrów. To trochę za dużo na silnik 1,1
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dwukrotnie spaliły się żarówki podświetlenia nawiewu. Za trzecim razem już nie wymieniłem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej po 35 tyś,. wymiana tarcz i klocków, oraz tylnego amortyzatora
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 MPI 66KM 49kW
[l/100km]