Jeździłem poprzednio Hyundaiem Coupe, jeżdżę Hyundaiem Coupe i wiele wskazuje, że będę jeździł Hyundaiem Coupe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wysoki moment przy niskich obrotach daje poczucie dużej elastyczności również w mieście. Jeśli trzeba auto zbiera się żwawo.
5,0
Skrzynia biegów
To jest zwykły, dopracowany automat planetarny z opcją ręcznej zmiany. Przełącza gładko, kickdown dobrze ustawiony. Używając nogi lekko ma się wrażenie taksówki-diesla, używając nogi ciężko jeżdzimy sportowym coupe. To jest wygodne, bo jeżdżąc po mieście trudno jeździć czymś co jest bezustannie narowiste.
5,0
Układ jezdny
Twardy jak należy. Trzyma się dobrze. Kontrola trakcji działa poprawnie. Nawet po zerwaniu przyczepności chętnie wraca na tor.
Komfort
4,0
Widoczność
To jest najsłabszy punkt. Z tyłu marnie, z boku nie najlepiej. Auto czasem jednak jeździ do przodu. Trzeba się przyzwyczaić ale cofa się bez wielkiego komfortu.
5,0
Ergonomia
Fotele wygodne, kubełkowe, dobrze trzymają. Pełna regulacja. Gałki-i-pokrętła raczej jak z limuzyny niż z coupe, ale to kwestia gustu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję ręczną ale mi się sprawdza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera miejsca dużo. A z tyłu jest więcej niż w Boxsterze, SLK czy MX5 :) Mało ale sporadycznie się przydają. To nie jest rodzinne auto. Za to jest możliwość przejechania się w czwórkę.
5,0
Wyciszenie
Takie ma być. Słychać fajny pomruk ale nie przeszkadza w rozmowie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala w zależności od stylu jazdy. Trudno się powstrzymać, żeby czasem nie użyć gazu. Wtedy po mieście pali 13. W mieszanej 10.
5,0
Stosunek jakość/cena
To tanie auto jak na sportowe coupe dające równocześnie komfort na co dzień.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TCI 210KM 154kW
[l/100km]