Ogólnie jest to jedna z tańszych terenówek posiadająca napędy. Blokada LSD nie jest może pełnoprawna blokada jaka ma miejsce w patrolach i wyższych klasą terenówkach ale daje radę. Samochodu używam na oponach 31 cali AT. Zależy od egzemplarza jaki kupicie ale ogólnie mogę polecić gallopera jako auto na podróże małe i duże. Jara jak smok i wygodni w nim niewiele ale dzielnie sunie przez asfalty i bezdroża. Kształt kanciasty przykuwa uwagę przechodniów. Wygląda trochę jak polonez i gelenda połączone ze sobą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Stary diesel co tu dużo mówić. Pompa wtryskowa prymitywna co mu wlejesz to pojedzie.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę za lekko wchodzą biegi. Skrzynka krótka może trochę za krótka… lewarek długi jak w autosanie ale dzieki temu wygodnie się nim wafluje.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze choć mój egzemplarz ma lekkie luzy na kierownicy.
5,0
Karoseria
Blacha zdrowa nie wiem czy to mój egzemplarz się taki trafił czy gallopery nie gniły.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra galloper w longu
5,0
Ergonomia
Jak w ruskim czołgu albo w koreańskim
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 99KM 73kW
[l/100km]