Słaba tapicerka na fotelu kierowcy. Szybko się przeciera. Samochód przez 5 lat służył jako auto rodzinne i do wyjazdów na wypoczynek oraz 1 w tygodniu na wyprawę do lasu. Od 5 lat użytkowany jest minimum 3 razy w tygodniu wyłącznie w terenie leśnym. Jest to koreańska modyfikacja Pajero 1 tz auta typowo terenowego i nie należy oczekiwać szczególnych wygód. Samochód w terenie spisuje się rewelacyjnie jak na auto seryjne. Koszty związane z serwisem na poziomie małego auta. Części ogólnodostępne w bardzo dobrej cenie. Polecam wszystkim leśnikom i myśliwym. Ja swoim galopkiem przejechałem prawie 600 tyś. i mimo tego że auto ma 17 lat spisuje się rewelacyjnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW
[l/100km]