Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Galloper II

krzysztof, 11 lat temu
Silnik 2.5 TD 105KM 77kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 176 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Hyundai Galloper II 2.5 TD 105KM 77kW 1998-2003 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Śliczne nadwozie rasowa terenówka taki też jest galloper.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza
Układ hamulcowy : ABS się psuje
Silnik : wycieki
3,0
Całokształt
Galloper to wspaniały auto nie dość że śliczne nie da się obojętnie obok super egzemplarza jak mój ludzie na o wiele droższe auto nie paczą jak na gallopera zadbanego auto budzi respekt . Chyba nigdy go nie sprzedam jeździ się nim jak starym autem mi to odpowiada, bo takich już nie robią niestety. Na dodatek auto które jest jedyne w swoim rodzaju można mieć za niewielkie pieniądze ulepszone patero po lifcie super max punktów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Stara niezniszczalna technologia Pajero niestety obsługowy silnik trzeba regulować zawory co kilkadziesiąt tysięcy km. Jednak jak się robi na czas niema problemów z silnikiem silnik paliwo żerny niestety za mało mocy. Kultura pracy na wysokim poziomie, co jest rzadkością w Dieslach ten nawet zimą się szybciutko nagrzewa jak benzyna super.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia mało precyzyjna typowo stara technologia patero 1.
4,0
Układ jezdny
Jazda na co dzień tym autom nie jest prosta ale idzie się przyzwyczaić mała zwrotność szczególnie wersja 7 osobowa jazda po asfalcie jest dobra ale na równej ładnej drodze tam gdzie są koleiny trzeba uważać szczególnie jak się szybko jedzie ale w terenie auto idealnie się spisuje to jego żywioł.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wnętrze jak w rasowej terenówce jak tak jak powinno być idealnie do tego auta pasuje moje auto jest ful opcja drewno podobne i skura jest ładne pasuje do tego nadwozia inne być nie morze, bo jak by było za nowoczesne gryzłoby się z tym autem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jest więcej jak lepsze super MAX gwiazdek.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
To jest takie auto że one niema byś super wyciszone to nie suv więc max punktów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie auto lubi paliwo spalanie 8.6 l tyle na trasie jak się powoli jedzie na 100km średnio 10 lub 11 litrów w terenie to już niema co liczyć ze 20 L ale tego auta dla ekonomi się nie kupuje . Auto niemal że bezawaryjne z tym że ja maniakalnie dbam o niego i on mi się odwdzięcza za to problemy są na warsztatach bo się nie znają i zepsuć potrafią nie jest to popularne auto. Idealne pierwsze auto terenowe niedrogie w utrzymaniu jeśli o terenowe chodzi .
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli auto niedostaje w kość w terenie to jest długowieczne slaba uszczelka pod głowicom korozja luz przekładni kierowniczej awarie abs air bag nie wiadomo czy zadziała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Regenerację pompy wtryskowej slaba uszczelka głowicy luzy przekładni kierowcy slaba jakość materiałów pakiet startowy 4000zl po zakupie.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Galloper II