Przeniesienie napędu
: lekki samochód z dobrymi napędami. Przejeżdżam w terenie gdzie patrol się zakopuje ponieważ jest dużo cięższy.
5,0
Całokształt
Miałem wcześniej miałem jeepa cherokee i sprzedałem. Gallopera polecam. Dużo lepiej radzi sobie w terenie i cena części przystępna. Mój znajomy kupił pajero 1 i wali kasę w wyeksploatowane auto. Galloper to to samo co pajero 1 tylko produkowany przez hyundaya po zakończeniu produkcji przez mitsubishi więc łatwo znaleźć młode auto w dobrym stanie za niską kasę. Blacha dużo lepsza niż pajero.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje doskonale. Duża odporność na paliwo złej jakości.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Ok. Dobrze spisuje się w terenie, jednak na drodze niezbyt dobrane przełożenia ale to przecież samochód terenowy a nie wyścigówka. Jeśli kogoś zadowala prędkość 100 km/h to ok.
5,0
Układ jezdny
Dobry promień skrętu samochodu. Jestem posiadaczem wersji krótkiej i doskonale sprawdza się w lesie, można zawrócić na wąskiej leśnej drodze na dwa razy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra. Siedzi się wysoko, samochód dobrze przeszklony. Lusterka wsteczne dużych rozmiarów.
5,0
Ergonomia
Jak na samochód terenowy to wszystko na miejscu i pod ręka poza włącznikiem tylnej wycieraczki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa nawet przy niskich temperaturach. Jestem posiadaczem wersji z klimą. Pomimo dużego przeszklenia klima dobrze sobie radzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca. Wygodne fotele z rozkładanymi podłokietnikami. Nawet podczas długiej trasy wygodnie ( najdalej jechałem 280 km ciągiem w końcu to samochód terenowy a nie limuzyna do podróżowania). Jeśli kogoś zadowala nieduża prędkość to można spokojnie jeździć w dalsze trasy. Na tylnej kanapie nigdy nie podróżowałem.
4,0
Wyciszenie
Samochód dobrze wyciszony biorąc pod uwagę konkurencję w tej klasie i cenie. Jeździłem kilkoma samochodami zanim kupiłem gallopera.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdy kupiłem gallopera był na oponach błotnych w ciężki teren które bardzo huczały podczas jazdy co znaczyło że powstają duże opory toczenia, samochód palił około 12 litrów ale na tych oponach średnio radził sobie w terenie ponieważ były zbyt szerokie. Zakupiłem opony 50% teren 50% szosa. Spalanie spadło do około 9,5 litra. Dużo ciszej w samochodzie i w terenie radzi sobie doskonale. Jeśli ktoś chce obniżyć spalanie samochodu terenowego niech zacznie od zmiany opon. Założyłem opony węższe i naprawdę jestem zadowolony z samochodu w terenie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani samochód za nieduże pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Posiadam samochód od 2 lat jeżdżę sporo w terenie (samochód używam do celów myśliwskich) zrobiłem około 35 000 km. Poza wymianami płynów wymieniłem tylko czujnik oleju który się uszkodził i zatkały się spryskiwacze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW
[l/100km]