Przeniesienie napędu
: Świetnie idzie przez leśne błoto i koleiny, nawet na szosowych oponach. na letnich z napędem 4x4 radzi sobie na ubitym sniegu, tylko drogę hamowania ma jak motor żuzlowy.
4,0
Całokształt
Za klasyka, na ramie, taniego w eksploatacji, zakupie i częściach nie mozna za wiele wymagać, poza tym, by dowiózł do celu, a to robi niezawodnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mała moc, ale duży moment obrotowy.
4,0
Skrzynia biegów
Reduktor dobrze się spisuje. Duży skok wajchy.
4,0
Układ jezdny
Buja bardzo, ale przynajmniej nie tłucze na wybojach.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała jak w akwarium.
5,0
Ergonomia
Idealna jak na krzyżówkę autobusu z czołgiem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa, działa. nawet nadmuch na 2 rząd siedzeń z osobno włączanym wentylatorem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super. Dzieci uwielbiają 3 rząd siedzeń.
3,0
Wyciszenie
Słychać tego diesla, jak każdego w tej technologii.:)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ponad dwie tony muszaą spalić paliwo. Pali od 8 w trasie do 13 z przyczepą z dwojgiem koni,
5,0
Stosunek jakość/cena
Śmieszne pieniądze za trwały i funkcjonalny pojazd.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem coś się popsuje, ale naprawy niedrogie. Sporo części od pajero.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł w trasie, a targał i 3 tony na haku z Czech. Jak dbasz tak masz.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW
[l/100km]