Przeniesienie napędu
: Doskonale radzi sobie w terenie, przeciętnie na czarnym.
3,0
Całokształt
Kiepska kopia doskonałego samochodu, jakim był Pajero. Nigdy więcej koreańskich wynalazków...
Wrażenia
3,0
Silnik
Hałaśliwy, wysoki poziom wibracji, przeciętna elastyczność. Ponadprzeciętna awaryjność wynikająca ze słabej jakości elementów made in Korea.
3,0
Skrzynia biegów
Długie drogi przełączania, przeciętna precyzja drążka, częste haczenie wymuszające powolną zmianę biegów.
3,0
Układ jezdny
Dobry w terenie, słaby na czarnym, niepewne prowadzenie z dużą prędkością, wrażliwy na koleiny. Niemiłosiernie wytrząsający na krótkich nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoka pozycja,oszklenie jak w kiosku Ruchu.
2,0
Ergonomia
Słaba ergonomia, archaiczny układ przełączników, radio bardzo nisko umieszczone.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra wentylacja, dobre ogrzewanie z dodatkową nagrzewnicą, wydajna klimatyzacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nieźle, z tyłu bez rewelacji, siedzenia z przodu przecietne, z tyłu - poniżej przeciętnej.
2,0
Wyciszenie
Słabe wyciszenie komory silnikowej, hałaśliwe zawieszenie tylne, sporo świerszczy wynikających z kiepskiej jakości materiałów i montażu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie zużycie to ok. 10 l/100 km - dobrze jak na tak ciężkie i nieaerodynamiczne auto.
2,0
Stosunek jakość/cena
Niewygórowana cena, ale za kiepskie auto.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągle coś się psuło niestety. Autoryzowany serwis mało kompetentny. Bardzo kiepska dostępność części oryginalnych i bardzo mały wybór zamienników - prz tym wysokie ceny części.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterki rozrządu, układu elektrycznego i zasilania paliwa. W końcu usterka największa - samozapłon w czasie szybkiej jazdy autostradą - w konsekwencji pożar auta i szkoda całkowita.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 105KM 77kW
[l/100km]