Zawieszenie
: CAŁOKSZTAŁT ! CAŁOKSZTAŁT, cało-kształt, cały samochód
5,0
Całokształt
Wydaje mi się że model GALLOPER jest w polsce nie doceniony ponieważ właścicele aut terenowych kupują najczęściej pojazd do LANSOWANIA się a w tej marce trudno się LANSOWAĆ:) jednakże tylko nieliczni wiedzą, że jest to udana koncepcja projektantów Mitsubishi. Długo sie zastanawialem na Galopem czy kupić diesla czy benzynę. Pokonuję około 10.000km/rok więc nie oszalałem jeszcze z rozpaczy na stacji przy tankowaniu. Kupiłem Benzynę bo diesla, nie pomęczonego nie mogłem nigdzie znaleźć - same trupy bo moc 100KM to zdecydowanie za mało do niego i nieżle go zmęczy. Wydaje mi się że idealnym kompromisem jest Silnik benz 141KM daje całkiem fajne wrażenie z jazdy - jest żwawy i się nie męczy, kultura pracy jest bardzo wysoka. Kupiłem auto rok temu i teraz mogę wydac opinię. REWELACJA jak za 13.000zł - oczywiscie jakieś tam małe drobiazgi w stylu c.zamek na tylne drzwi się zawiesza, padła żarówka i oświetlenie nawiewmu ale poza tym nic poważnego. Przyznaję jednak że kupiłem auto zadbane - na ładnych oponach od pierwszego właściciela, z importu. Polecam tę markę każdemu bo naprawdę jest tania i bez problemowa. A Lancerzy, didżeje i dresiarze niech nadal ją omijają bo dzięki temu będzie wyjątkowa
Wrażenia
5,0
Silnik
Długo sie zastanawialem na Galopem czy kupić diesla czy benzynę.Robię około 10.000km/rok więc nie oszalałem jeszcze z rozpaczy na stacji przy tankowaniu. Kupiłem Benzynę bo diesla nie pomęczonego nie mogłem nigdzie znaleźć - same trupy bo moc 100KM to zdecydowanie za malo do tego autka. Silnik benz 141KM daje całkiem fajne wrażenie z jazdy - jest żwawy i się nie męczy. kultura pracy bardzo wysoka.
4,0
Skrzynia biegów
Automat działa bez problemu, nie skacze, nie szarpie i daje poczucie komfortu.
4,0
Układ jezdny
auto jest wysokie więc nie można powiedzieć że jest przyklejony do drogi jednak w terenie układ jezdny widać że pochodzi od terenowej legendy - Pajero.
Komfort
5,0
Widoczność
chyba w klasie terenowych samochodów trudno znaleźć lepszą widoczność - nawet taki land Rover disco ma pozycje kierowcy jak na wózku inwalidzkim.
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu i wiadomo co do czego służy, obsługa intuicyjna - zupełnie inaczej jak w Land Roverze gdzie zanim ruszysz trzeba instrukcję przeczytać a i tak z połowy funkcji nigdy nie skorzystasz:(
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMA działa i wszystko jest bez zastrzeżeń. Na tylnych siedzeniach też dmucha.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję długą więc cała 4 osobowa rodzina nie narzeka.
3,0
Wyciszenie
To jest taki wiek auta że trudno mowic o blogiej ciszy a raczej o kontroli nad pojazdem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Decydując się na ten model wybralem świadomie auto które jest sprawne zimą
5,0
Stosunek jakość/cena
Wydaje mi się że model GALLOPER jest w polsce nie doceniony ponieważ właścicele aut terenowych kupują najczęściej auto do LANSOWANIA się a w tej marce trudno się LANSOWAĆ jednakże tylko nieliczni wiedzą że jest to udana koncepcja obniżenia kosztów przez Mitsubishi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem auto rok temu i teraz moge wydac opinię. REWELACJA jak za tę kase - oczywisci jakieś tam małe drobiazgi w stylu c.zamek na tylne drzwi się zawiesza, padła żarówka i oświetlenie nawiewmu ale poza tym nic poważnego. Przyznaję jednak że kupiłem auto zadbane - od pierwszego właściciela z Francji. W polsce z częściami nie ma problemu większość pasuje od Pajero a ceny też są przyzwoite.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic nie nawaliło a byłem nim w górach i nad morzem z rodziną.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 141KM 104kW
[l/100km]