Zawieszenie
: końcówki wspornika układu kierowniczego
Zawieszenie
: luz na łożysku p. ale to się kasuje
4,0
Całokształt
SPROWADZIŁEM GO Z NIEMIEC OD 2 WŁ.-MIAŁ 96000km Z KSIĄŻKĄ SERWISOWĄ- TERAZ MA 132000km-KUPIŁEM MU NOWE OPONKI 31X10.5X15 BO TE PIERWSZE DOJEŻDZIŁEM!- NIE SPRZEDAJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POLECAM JAK KTOŚ SIĘ ZASTANAWIA NAD KUPNEM GALLOPERA TO SMIAŁO MOŻNA KUPOWAĆ -AUTKA OK. ALE TYLKO BENZYNKA-POZDRAWIAM
Wrażenia
4,0
Silnik
NA GAZIKU -JAK NA BENZYNCE
5,0
Skrzynia biegów
CICHA I ELASTYCZNA
5,0
Układ jezdny
PIERDOŁY WYNIK EKSPLOATACJI
Komfort
5,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3 DRZWIOWY JEST CIASNY
4,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
15L-20L GAZIKU- JAK CIĄGNIE DUŻĄ PRZYCZEPE
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 141KM 104kW
[l/100km]