Szukaj

Ocena kierowcy - Hyundai Galloper I

wiadp1, 17 lat temu
Silnik 3.0 V6 141KM 104kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Hyundai Galloper I 3.0 V6 141KM 104kW 1991-1998 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : widoczność z przodu
5,0
Całokształt
Jazda tym samochodem to prawdziwa przygoda. Świetne właściwości terenowe i niezwykły klimat tego samochodu powodują, ze jest to auto tylko dla wybrańców, dla których możliwości silnika oraz komfort jazdy nie są najważniejsze. No i ten genialny napęd na 4 koła :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Do najszybszych i najcichszych to on nie należy, ale mnie to osobiście nie przeszkadza :)
4,0
Skrzynia biegów
Jak się nasłucham narzekań innych na ich skrzynie biegów i na to, że ciągle coś im tam szwankuje to ja osobiście muszę przyznać, że w Galloperze naprawdę nigdy nie miałem większych problemów. Jedynie czasami mam problem z wrzuceniem wstecznego, ale to bardzo rzadko
4,0
Układ jezdny
Wbrew pozorom bardzo dobrze trzyma się na zakrętach, ale czasami na równej drodze odczuwam nieprzyjemne wstrząsy kierownicy
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu widoczność jest rewelacyjna. Z tyłu już trochę gorzej, ale to na własne życzenie, bo poprzedni właściciel zamontował najciemniejsze folie na wszystkich szybach poza przednimi, więc w nocy na nieoświetlonych terenach do tyłu jeździ się po prostu na czuja bazując jedynie na bocznych lusterkach :)
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fenomenalna ręczna klimatyzacja, która momentalnie ochładza samochód w upalne dni.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jako kierowca nie mogę narzekać i mogę się jedynie cieszyć, że nie muszę jeździć jako pasażer, bo z tyłu jest naprawdę ciasno
5,0
Wyciszenie
Nie wiem jak zwykle to wygląda, ale mój Galloperek to jeden wielki klekot, w którym możliwości spokojnej i zwykłej konwersacji kończą się już po przekroczeniu 100km/h. Stąd też rzadko przekraczam tą prędkość :) A jak już jeżdzę po ciężkim i nierównym terenie to mam wrażenie jak by wszystko w tym samochodzie latało. Ale to właśnie nadaje mu ten niezwykły klimat typowego samochodu terenowego.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę średnio po 100km dziennie i muszę przyznać, że pali straszliwie w mieście. Na długich trasach przy równej i ekonomiccznej jeździe jest dużo lepiej, co nie znaczy że pali mało :)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem ten samochód w 2005 roku za 30000zł z 50000km przebiegiem i naprawdę i muszę przyznać, że jest on wart nawet większych pieniędzy :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rzadko się w nim coś psuje, a jak już to są to drobiazgi wynikające z podeszłego wieku np. problemy z otwarciem klapy bagażnika, czy z prowadnicami okien
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyczerpanie akumulatora to moja najpoważniejsza usterka wynikająca z faktu, że samochód miał przerwę przez 14 dni przy temperaturach poniżej -10C. Na nowym akumulatorze nigdy nie było żadnych problemów i zapalał bez kłopotów nawet w największe mrozy (około -30C)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 141KM 104kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Galloper I