Szukaj

Oceny Hyundai Galloper – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Hyundai Galloper

5,0
~Marian
Hyundai Galloper II
Terenowy 2.5 TD 99KM 73kW
Ogólnie jest to jedna z tańszych terenówek posiadająca napędy. Blokada LSD nie jest może pełnoprawna blokada jaka ma miejsce w patrolach i wyższych klasą terenówkach ale daje radę. Samochodu używam na oponach 31 cali AT. Zależy od egzemplarza jaki kupicie ale ogólnie mogę polecić gallopera jako auto na podróże małe i duże. Jara jak smok i wygodni w nim niewiele ale dzielnie sunie przez asfalty i bezdroża. Kształt kanciasty przykuwa uwagę...
4,6
~jk
Hyundai Galloper II
Terenowy 2.5 TD 105KM 77kW
Słaba tapicerka na fotelu kierowcy. Szybko się przeciera. Samochód przez 5 lat służył jako auto rodzinne i do wyjazdów na wypoczynek oraz 1 w tygodniu na wyprawę do lasu. Od 5 lat użytkowany jest minimum 3 razy w tygodniu wyłącznie w terenie leśnym. Jest to koreańska modyfikacja Pajero 1 tz auta typowo terenowego i nie należy oczekiwać szczególnych wygód. Samochód w terenie spisuje się rewelacyjnie jak na auto seryjne. Koszty związane z...
4,5
~Górol
Hyundai Galloper II
Terenowy 2.5 TD 105KM 77kW
Ten samochód jest naprawdę świetny stosunek do ceny to mistrz w swojej klasie i cenie to niema nawet co dyskutować najlepszy tylko szukać dobrego auta zadbanego nie katowanego w terenie to auto jest niezawodne jedyna obsługa to bak bo lubi pić. Jednak jak śle trafisz to kip se pistolet że by se szczelić w łep bo będą wydatki. Generalnie ja nie żałuje zakupu gallopera niedroga prawdziwa terenówka niedroga w naprawie budzi respekt auto dobrze...
4,3
~Janosik
Hyundai Galloper II
Terenowy 2.5 TD 105KM 77kW
Auto jest śliczne jednak nie jest to auto dla każdego na pewno auto jest aż za bardzo terenowe startuje jak tir z przebitkami rusza flegmatycznie na dalekie trasy super wygodnie się jedzie tylko ze za wysokie obroty na piątym biegu. Zaletą tego auta jest prostota konstrukcji można samemu coś porobić i dobrze zakonserwować i to bez kanału pod maska jest wszędzie dojście czysta mechanika to lubię nie to, co te teraźniejsze auto, że bez serwisu...
4,5
~Stefan_K.
Hyundai Galloper II
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Wydaje mi się że model GALLOPER jest w polsce nie doceniony ponieważ właścicele aut terenowych kupują najczęściej pojazd do LANSOWANIA się a w tej marce trudno się LANSOWAĆ:) jednakże tylko nieliczni wiedzą, że jest to udana koncepcja projektantów Mitsubishi. Długo sie zastanawialem na Galopem czy kupić diesla czy benzynę. Pokonuję około 10.000km/rok więc nie oszalałem jeszcze z rozpaczy na stacji przy tankowaniu. Kupiłem Benzynę bo diesla,...
3,9
~zbig
Hyundai Galloper II
Terenowy 2.5 TD 99KM 73kW
Solidny i wygodny wóz na szosę, niezły w terenie, chociaż nie ideał - żle radzi sobie w błocie i głębokich koleinach, ma niezwykle silną tendencję do obracania się wtedy wokół własnej osi i zawieszania na wystającej w dół obudowie skrzyni redukcyjnej. Bywa że utyka w terenie w miejscach przez które Niwą przejeżdżałem bez żadnego problemu. Na suchym i pod górkę idzie jak burza. Jeżeli dużo się jeździ w terenie (ale do pracy a nie na wygłupy...
4,5
~adasicek
Hyundai Galloper II
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Samochód ma w sobie urok, taką kwintesencję tandety lat 90-tych. Pewnie nie każdemu się to spodoba, ale mi jak najbardziej odpowiada. Poza tym jest tu trochę luksusu - elektryczne szyby, klima, centralny zamek i podłokietniki... No ale nie dlatego zdecydowałem się na zakup tego pojazdu. Krótka wersja, z silnikiem benzynowym po drobnych modyfikacjach sprawia dużo frajdy w terenie. Polecam :)
4,2
~JG
Hyundai Galloper II
Terenowy 2.5 TD 99KM 73kW
Przy budżecie do 15tys. to najlepszy wybór. Jeśli rozumiesz, że to auto do roboty a nie lansu - będziesz zadowolony. Na pewno, lepszy wybór niż 20 lat starsza, zajeżdżona padlina z prestiżowym znaczkiem na masce.
4,4
~Dawid P
Hyundai Galloper II
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Generalnie auto kupiłem za 9000 zł. Wsadzilem w niego już około 6 tys (opony - 2700 32".sprężyny 2" - 580. Gumy, tulejki. Bagażnik dachowy. Led bar. Szczęki. Olej w mostach. Regeneracja wału. Pompka w baku. Przewody paliwowe. Świece. Naprawa instalacji lpg) auto mruczy i fajnie naprawiać je samemu bo poznajemy jego budowę. Warto lac oleje takie jak w książce serwisowej. Ja zepsulen tarczki LSD przez wlanie75w140 a nie 80w90 jak powinno to być...
4,4
~Bogusław
Hyundai Galloper II
Terenowy 3.0 141KM 104kW
Duże auto, z możliwością przewozu 7 osób oraz umiarkowanym apetytem na benzynę. Silnik bardzo trwały, skrzynia i reduktor dają radę. Prosta konstrukcja nie zaskakuje dziwnymi problemami - jak sięcoś urwie to wiadomo co i wtedy naprawiamy. Co najważniejsze umożliwia sprawne poruszanie się po drogach (nie jest zamulone jak wersja diesel). Na autostradzie można spokojnie podróżować z predkościami 130-140km/h a i w terenie daje radę jak potrzeba.
Hyundai Galloper