Po pierwszych 2 tys. ok. To mój pierwszy pojazd z CVT, więc wyraźnie słyszalna skrzynia przy przyspieszaniu trochę mnie drażni, ale idzie się przyzwyczaić. Generalnie to samochód dla takich dziadków jak ja, którzy bardziej cenią spokój niż adrenalinę na drodze. Ten pojazd nie zachęca do przekraczania 120 km/h, czy gwałtownych zrywów. Czasem, przy wyprzedzaniu, przydałoby się coś więcej pod tą maską (szkoda, że w Polsce nie ma N-ki, albo chociaż silnika 2.0), zwłaszcza że mam też CIVICa z 1.6 doładowanym, który idzie jak burza. Wygodny, przestronny i mi się podoba.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mógłby być mocniejszy, ale brak Turbo też ma swoje plusy
3,0
Skrzynia biegów
Za głośna przy wyższych obrotach
5,0
Układ jezdny
Bez uwag
5,0
Karoseria
Za krótko na ocenę
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jedyny minus - klapa bagażnika i sam bagażnik. Klapy przy zamykaniu nie ma za co złapać i jak jest chlapa, to się można epicko upierniczyć. Klapa się sama otwiera po 3 sek stania przy bagażniku - teoretycznie ma to pomóc, jak się ma obie ręce zajęte. I może by tak było, gdyby nie to, że odskakuje na góra 20-30 cm. A w samym bagażniku brakuje jakiegokolwiek haczyk, lub zaczepu, żeby chociaż gumy zaczepić, no i ten nieosłonięty głośnik i zawiasy klapy wchodzące w przestrzeń bagażową są do poprawy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest miejsce, z tym że ja mam 170, więc dla mnie to i w maluchu był wypas.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach "miejskich" - super, niemal jak w elektryku. Powyżej 120 km/h jednak trochę ją słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie fajne spalanie a jeszcze na dotarciu, ale tak jak pisałem nie szarżuję, jeżdżę spokjnie
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam full opcję za 130 tys. - chyba z tym wyposażeniem nie znalazłbym nic lepszego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No po 2 tys. to jeszcze nie miało prawa się chyba nic zepsuć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 123KM 90kW
[l/100km]