Elantra VII z 2022 r., automatyczna skrzynia biegów
To już czwarta, nowa Elantra w mojej rodzinie. Poprzednie dwie dojeżdżała moja córka. Ja jeżdżę modelem z 2019 r. w automacie. Córka chciała mnie namówić na zakup nowej, a ja miałem jej przekazać moją z 2019 r. Jestem tak z niej zadowolony, że się nie zgodziłem na propozycję córki i pozostał jej tylko zakup nowej Elantry z 2022 r. w automacie. Tydzień temu odebrała ją w salonie Hyundaia w Inowrocławiu. Dlaczego wybieramy ten model. Lubimy sedany, kolejne modele są ładne, choć to kwestia gustu, są przestronne, wygodne, dobrze się je prowadzi. Są dobrze wyposażone, dobrze wykonane, mają pięcioletnią gwarancje, mało palą, a co najważniejsze nie psują się. W dotychczasowych Elantrach absolutnie nic się nie popsuło. Wizyty w serwisie ograniczają się do standardowych przeglądów. Niebagatelną rolę na nasze wybory odgrywa serwis Hyundaia w Inowrocławiu. Kompetentna, miła i życzliwa postawa pracowników tego serwisu też przyczynia się do zakupów aut tego producenta. Znajomy także od lat jeździ Elantrami i ma podobne zdania jak my. Jest to niedoceniane auto na naszym rynku biorąc pod uwagę jego zalety, wygląd, cenę zakupu i warunki gwarancji. Niech nasza czwarta Elantra w rodzinie będzie najlepszą rekomendacją dla Hyundaia i tego modelu.
Wojciech
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 123KM 90kW
[l/100km]