Silnik
: Bez dodatkowego osprzętu który może się psuć
5,0
Całokształt
Wygodne, oszczędne auto. Na razie bezawaryjne. Najlepszy stosunek ceny do jakości. Ma miękkie zawieszenie i jest ciche, dynamika wystarczająca.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez turbiny dość oszczędny , sprawdzona konstrukcja , nadaje się do gazu .
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą idealnie , przyjemnie sie przełącza.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny nie jest idealny , miękkie zawieszenie i niepewne prowadzenie w zakrętach. Tylko cos za coś , albo wygoda po nierównych drogach , albo szybka jazda w zakrętach.
5,0
Karoseria
Dużo miejsca jak na auto w tym segmencie. Twardy lakier i blacha. Paznokciem się go nie zarysuje,
Komfort
5,0
Widoczność
W wersji Comfort z kamera idealna.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, nie trzeba się uczyć gdzie co jest , tylko od razu wiadomo.
Bardzo dużo miejsca jak na na samochód kompaktowy.
5,0
Wyciszenie
W niskich zakresach obrotów bardzo cichy, Gdy się chce jechać dynamicznie to trzeba kręcić to głośniej. Ogólnie to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jak na takie auto tej klasy jest komfortowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisowanie Hyundaia nie zrujnuje kieszeni. W porównaniu z Mazda jest dużo taniej. Spalanie też w normie , na trasie niewielkie , gorzej w mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealny stosunek jakość/cena. Przyzwoity samochód za rozsądną cenę. Według mnie lepszy od Toyoty Corolli , może niewiele od niej tańszy ale jakość o wiele większa.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak dotąd bezawaryjny. W serwisie tylko przegląd. Gwarancja 5 letnia bez limitu kilometrów choć nie na wszystko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 128KM 94kW
[l/100km]