Ocena kierowcy - Hyundai Elantra VI Sedan Facelifting
passat,
4 lata temu
Silnik 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
Rok produkcji 2019
Przebieg:
3 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Dynamiczny bez turbiny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Możliwość trzasków w kierownicy
5,0
Całokształt
Fajna fura dobre hamulce prowadzenie w zakrętach poniżej 100 cicha średnia jakość materiałów wykończenia wnętrza fajna dynamika przy częstych zmianie biegów tzw krótkie widoczność do tylu bez kamery fatalna brak podświetlenia schowka w wersji comfort+ przyczepa do 300kg niie odłanczalna poduszka pasażera dojazdówka spore spalanie w mieście prosty silnik na łańcuchu bez filtra dpf zawory wymagają regulacji ręcznej tzw szklanki , podkładki przez to średnio do lpg raczej nie rodzinny typowy sedan brak całkowity świateł przeciw mgielnych nie ma opcji
Wrażenia
5,0
Silnik
1,6 dynamiczny da się wyorzedzać
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcja krótkie biegi 6bardzo elastyczna
3,0
Układ jezdny
U mnie ok u innych na forach Elantry po 17-25 tyś potrzeba naprawy kolumny kulierownicy na gwarancji występuje słyszalne tarcie podczas kręcenia kierownicą
4,0
Karoseria
Czas na regulację to tylko 6 miesięcy sprawdzić szczeliny drzwi pizatym ok
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok tył tragedia potrzeba kamery przy cofaniu
4,0
Ergonomia
Ujdzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok z tylu do 1,85
4,0
Wyciszenie
Ponad 100.-120 trochę przeszkadza hałas
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd 1 -850zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Cienkie materiły typowa korea
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabe spasowanie drzwi
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zwrotnica kierownicy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI Gamma 128KM 94kW
[l/100km]