Przejechałem swoją Elantrą 70 tys. kilometrów i poza drobiazgami naprawdę nie ma się czego przyczepić. Auto ani razu nie zostało unieruchomione przez usterkę, jedyne naprawy to były drobiazgi(poluzowana końcówka przy lewym kole, zablokowany klocek w prawym kole). Jakość wykonania wewnątrz akceptowalna w tym przedziale cenowym chociaż na pewno mogłoby być lepiej. Z wersją Style wizualnie samochód prezentuje się lepiej niż niejeden konkurencyjny model. Rozrząd na łańcuchu, ale trwałość można włożyć między bajki - sam łańcuch i napinacz do wymiany po 100 tys. kilometrów. 132KM zadowalające - samochód waży nieco ponad 1100 kg więc potrafi się rozpędzić. Jedyny minus na trasie, ponad 120 km/h raczej już nie ma z czego ciągnąć do przodu ale przy tej mocy nie można mieć mu to za złe. Dla mnie auto praktycznie bez wad, irytujące są tylko masywne słupki z przodu, które skutecznie zasłaniają momentami widoczność, szczególnie przy pokonywaniu zakrętu.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
[l/100km]