Kiepski . Dynamika dopiero od 3 -3,5 tys obrotów. Turlasz się więc oszczędnie lub jeździsz dynamicznie na wysokich obrotach nie patrząc na zużycie paliwa
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dość dobrze z wyczuwalnym
kliknięciem
1,0
Układ jezdny
Powrót do epoki poloneza. Nieprzyjemnie twarde, a jednocześnie nie nadające się do szybkiego pokonywania zakrętów. Samochód podsterowny, silnie wychyla się na zakręcie. Na prostej kiwanie przód - tył. Na nierównościach tył uskakuje w bok.
Komfort
2,0
Widoczność
Kiepska, polegaj raczej na bocznych lusterkach niż tylnej szybce. Założenie czujnika cofania raczej konieczne.
2,0
Ergonomia
Fotele kubełkowe, rozmiar azjatycki co przy moich rozmiarach doprowadza mnie do bólu pleców. Wspomaganie kierownicy wymaga przełamania wyczuwalnego oporu. Zapomnij o trzymaniu kierownicy w dwu palcach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Silnie pochylona szyba utrudnia odprowadzanie wilgoci. Sytuację ratuje klimatyzacja. Włącza się automatycznie gdy kierujesz nadmuch na szybę.
Ogrzewanie i klimatyzacja sprawuje się dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dość dużo miejsca z przodu i z tyłu
2,0
Wyciszenie
Słabe, zwłaszcza powyżej 120 km/h.
Cichy silnik przy spokojnej mało dynamicznej jeździe po mieście
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa silnie zależy od stylu jazdy. Jeżeli jeździsz dynamicznie to typowe dla silnika benzynowego.
2,0
Stosunek jakość/cena
Prosta konstrukcja nie uzasadnia ceny. W tej cenie można kupić lepszy samochód.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze bez usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeszcze bez usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
[l/100km]