trudno oceniać po takim przebiegu ale prosta konstrukcja elastyczny 2-2.5 tys obr wystaczy do przemieszczania się ale ale żebt jeździć dymaniczeni trzeba go kręcić (jednak trochę brakuje momętu no to nie diezel
dosyć sztywny przez to lubi podskakiwć na typowych polskich spękanych asfaltach
Komfort
3,0
Widoczność
lewy przedni słupek trochę przeszkadza przy manewrowaniu
do tyłu przez kształt auta nie wiele widać czujniki obowiązkowo
4,0
Ergonomia
całkiem dobrze większość ****reli pod ręką jadno co to obsługa radia za daleko dobrze że przy kierownicy sterowanie zamontowali (audio dość słabe nie charczy ale przy pełnym gwizdku trochę brakuje
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu zadziwiająco dożo miejsca mi nie potrzebnego bo ja tam wsiąde jedynie jak na gazie będe :)
4,0
Wyciszenie
do 100-110 jest ok tylko szum opon puźniej jest gożej przy 160 jakaś niedokręcona śruba brzęczy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na komputerze 7.3 w miejskim w żeczywistości 8,2 więc komp przekłamuje
5,0
Stosunek jakość/cena
obieździłem parę salonów za nim kupiłem skoda i VW odpadły przez TSI i smutne czarne plastikowe wnętrze za każdą doperele dopłata a niemieckiego golasa za te pieniądze to niech sobie w d.. wsadzą
kia(ładne,podobne mocowo silniki ale czekoś brakowało
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie oceniam no poza nie dokręconą piastą koła której w fabryce klucz nie dociągnol
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie oceniam
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 D-CVVT MPI 132KM 97kW
[l/100km]