Samochód niezawodny, zgrabnie "uszyty". Jestem z niego bardzo zadowolony. Koreańczycy w tamtym okresie mocno podeszli do Japończyków a wręcz w mojej ocenie niektóre japońskie marki przeskoczyli. Jest to po prostu dobry i uczciwy samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to uczciwa jednostka. Jedyną usterką był czujnik ciśnienia na szynie wysokiego ciśnienia. Przedmuch (turbo) proste (bez zmiennej geometrii łopatek) dostęp w komorze dobry. Ten silnik, to jednostka bezobsługowa.
4,0
Skrzynia biegów
Zakupiłem samochód z uszkodzonym synchronizatorem II biegu. Brak koła dwu-masowego. Reszta mechanizmu ok. Krótki skok.
5,0
Układ jezdny
Układ można napisać jest precyzyjny.
3,0
Karoseria
Niestety, ale pojawia się rdza. Nie jest najgorzej, lecz do poprawnego zabezpieczenia trochę brakuję. Na zabezpieczenie karoserii przed skutkami rdzy można zastosować metody katodowej.
Komfort
5,0
Widoczność
Przyzwoicie.
5,0
Ergonomia
Jak na ten segment to perfekcyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to silnik z zapłonem samoczynnym nagrzewa się dłużej 10-12 km. Po osiągnięciu temperatury pracy przez silnik, ogrzewanie jest bardzo intensywne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w samochodzie tego segmentu.
3,0
Wyciszenie
Zamontowany silnik to głośna jednostka. Ogólnie można stwierdzić dobry stopień wyciszenia. Nie jest to BMW 7 z podwójnymi szybami, lecz jak na ten segment uczciwie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód należy zakwalifikować do samochodów bezawaryjnych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody te są relatywnie tanie. Więc, za niską ceną ma się niezawodny pojazd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.Czysta eksploatacja .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD i 113KM 83kW
[l/100km]