taki auto jest opłacalne mnie kosztowało naprawde tanio i nie dokładam do niego nic w nadużyciu.uwaga drogie amortyzatory
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na auto o tej pojemności to ma niezłego "kopa".na każdych światłach mozna zorientować sie że coś za bardzo przodujemy jednak te16 zaworów 1800 pojemności robi swoje,japończyki zawsze mają wyżyłowane silniki do ostatniej podkowy
5,0
Skrzynia biegów
manualna skrzynia wspaniale dobrana,przełożenia na obrotach ok 4tys daje nieopisany efekt jazdy sportowej
5,0
Układ jezdny
po zakrętach zachowóje sie jak pociąg na torach,nie można przesadzać bo można się wykoleić na naszych koleinach
Komfort
5,0
Widoczność
nie ma co narzekać
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jajka można smażyć w zimę na desce rozdzielczej a w lato "wersja z klimą" można zamrażać herbate.uwaga można się przeziębić
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu jest na 6 zaś z tyłu jest trochę gorzej wystarczy 180 a już zawadzamy głową o tapicerkę
3,0
Wyciszenie
powyżej 140 robi się trochę głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niewiele pali jak na samochód tej klasy,miasto-8,trasa-7,większych problemów nie ma z naprawami z pominięciem że części do trudno dostępne np.klocki przud od lantry nie pasują
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę mam kłopoty z elektrycznymi oknami z tyłu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Hyundai Elantra I 1.8 i.e. 16V 127KM 93kW 1990-1995