Doskonały samochód aspirujący do miana \"sportowy\" 167 KM z silnika o pojemności 2.7 to może niezbyt wygórowana moc ale przynajmniej silnik nie jest mocno wysilony. Przy \"zabawie\" w modyfikacje można moc podnieść spokojnie do 200 KM.
Wrażenia
5,0
Silnik
Brzmienie V6 jest niezastąpione i w pełni rekompensuje wyższe spalanie niż silnik DOHC 2.0. Zbiera się dobrze już od 1500 obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna - w mieście przy korkach docenia się jej zalety gdy nie trzeba \"wachlować\" biegami, szybko i płynnie zmienia biegi, na plus możliwość sekwencyjnej zmiany biegów gdy jest potrzeba.
5,0
Układ jezdny
Na zakrętach jest wręcz przyklejony do jezdni.
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłu w \"martwej strefie\" słaba widoczność na szczęście duże lusterka rekompensują te braki.
4,0
Ergonomia
Ciężko się do czegoś przyczepić, wszystko na swoim miejscu, plus za schowek na okulary.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko potrafi schłodzić wnętrze, plus za podgrzewane przednie fotele.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera z przodu bardzo dużo miejsca i komfortowo, z tyłu miejsca raczej dla psa, zakupów czy torby. Dobrze na tylnej kanapie mogą się czuć jedynie dzieci czy pasażerowie o wzroście poniżej 180 cm.
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach słychać szum wiatru od okien ale z drugiej strony ciężko żeby to w pełni wyciszyć.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Awaryjność mała tak więc koszty sporadyczne a jeśli już to niewielkie dzięki dużej ilości zamienników. Spalanie dość duże ale frajda z jazdy wystarczająco to rekompensuje i ten wspomniany dźwięk V6.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny, samochód daje dużo frajdy z jazdy i jest oferowany w przystępnych cenach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Piszczący pasek klinowy (wielotorowy), poza tym brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i V6 24V 167KM 123kW
[l/100km]