samochod dobry na pierwsze auto, nie stwarza zagrozenia na drodze (ma powyzej 100KM) ale tez nie jest demonem predkosci a co najwazniejsze naped na przod. znajomi nazywaja go tanim porshe i ja sie z tym zgodze, dzieciaki na osiedlach, szczegolnie wieczorem, wymyslaja ciekawe nazwy tego samochodu.. maseratti.. ferrari.. a i raz ktos krzyknal lambo:)
polecam, zadnej powaznej usterki przez 2 lata. wymieniajcie olej i filtry - to wystarczy
Wrażenia
5,0
Silnik
jezdzilem francuzami, niemcami i skandynawskimi autami - jedynie te ostatnie dorownuja koreanskiemu silnikowi G4GC. Super motor.
4,0
Skrzynia biegów
raczej ok...
5,0
Układ jezdny
na zakretach to auto sklada sie tak jak powinno. nie lapie nadsterownosci, klei sie do drogi i co najwazniejsze jest bardzo intuicyjne. tym sie nie da wypasc.
4,0
Karoseria
i tu najwieksza bolaczka, niestety te modele maja wieczny problem z rdza na tylnych nadkolach / progach.. ale jak znajdziemy dobry egzemplarz ( lub zrobimy go w dobrym warsztacie ) to nacieszymy sie autem dluuuuugo dlugo.
Komfort
5,0
Widoczność
jest ok.
5,0
Ergonomia
super rozmieeszczenie konsoli i innych przydatnych przyciskow/funkcji
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja daje rade, ogrzewana tylna szyba i lusterka tez na plus.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
niestety, do tylu nie ma sie co pchac z dziewczyna :) trzeba jej pokazac maske...
4,0
Wyciszenie
przy 220 juz troche halasuje :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
taniocha, w koncu koreaniec
5,0
Stosunek jakość/cena
5000-15000 za auto, ktore produkowala pininfarina.. z tym zadziornym wygladem.. super opcja dla mlodych lebkow, ktorym sie znudzila honda a nie chca byc wiesniakami z BMW e46/e60
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dotychczas tylko olej/filtry/klocki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dotychczas tylko olej/filtry/klocki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 143KM 105kW
[l/100km]