Silnik
: Przy dobrym wkładzie naprawdę głośna i groźna bestia
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Rdza rdza i jeszcze raz rdza.
4,0
Całokształt
Auto ciekawie wygląda, prowadzenie to czysta przyjemność jednak tylko dla osób siedzących z przodu. Z tylu mało miejsca ale nie jest to broń Boże minus, w końcu to coupe. Sam miałem model po chip tuningu więc moc wynosiła 160Km i robiło to robotę. Auta pozbyłem się niestety nie z mojej woli-rozbiło się. Podczas krótkiego ale dość intensywnego użytkowania, jestem w stanie powiedzieć że jest to samochód godny uwagi. Z minusów jest to dosyć duże spalanie i wysokie koszty utrzymania. Samochód posiada twarde zawieszenie- nie ono jest minusem, tylko polskie drogi :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak problemów, chodził bez problemów, osobiście żadnych usterek nie miałem.
4,0
Skrzynia biegów
Tu niestety wadliwa skrzynia, 1 i bieg wsteczny nie do końca spasowane ze skrzynią, kwestia przyzwyczajenia ale niestety dla nowych kierowców bądź świeżych właścicieli dość problematyczna.
5,0
Układ jezdny
Auto z przód napędem, trzyma się drogi, ładnie składa się w zakręty, bardzo przyjemnie się prowadzi Tiburona, jest dość szeroki a to naprawdę duży plus.
3,0
Karoseria
No tu niestety jak to w Tiburonach nie moge dać 5 gwiazdek. Progi i nadkola są zjadane chyba w każdym modelu coupe. Taki model po prostu.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu, czy w lusterkach bez problemu, jedynie z tylu ta widoczność delikatnie ograniczona.
4,0
Ergonomia
Wyposażenie jak najbardziej w porządku, wygodne fotele kubełkowe w skórze, idealnie dopasowana kierownica, schowki i kieszenie przydatne, całkiem przydatny wysuwany cup holder, schowek na okulary. Jedyny minus to to że niestety plastiki trzeszczą i jest to trochę irytujące.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów, nagrzewa się szybko i skutecznie, naprawdę nie ma się do czego przyczepić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bajka, z tylu ewentualnie można przewieźć psa bądź zakupy. Tył raczej nie dla ludzi. Ale o to chodzi w coupe
5,0
Wyciszenie
Jak dla mnie cisza w aucie to spory minus. Sam silnik wydawał wręcz wyścigowe odgłosy, co jakiś czas słychać było strzał z rury. Domyślam się jednak ze chodzi o inne wyciszenie. Tym tokiem myślenia, wszystko bez zarzutów, jedynie te pracujące plastiki mogą irytować.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis Nie należy do najtańszych. No nie jest to auto dla ludzi którzy przesiadają się z matiza niestety.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakościowo samochód naprawdę potrafi sprostać oczekiwaniom, ceny widziałem różne, za 15 tysięcy myśle można dostać naprawdę zadbany egzemplarz
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas mojej przygody z Rekinem pojawiły się naprawdę drobnostki, mechanizm szyby się zaczął wieszać, czy odleciał plastik od zewnętrznej strony obok szyby. Nie ma tragedii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek poważniejszych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 138KM 101kW
[l/100km]