To drugie coupe w mojej karierze, ten jest po prostu b. ładny , szereg wysmakowanych detali , lusterka, błotniki, drzwi bez ram, dwie końcówki wydechu, b. dobre reflektory projektorowe, b.rzadki , wzbudza zainteresowanie (na szczęście nie złodziei).
Reasumując: piękne Coupe dla indywidualistów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, na IV biegu gładko przyspiesza już od 50 kmh , jednak trudno w nim znaleść te 140 KM , powyżej 4 tyś obr. nieprzyjemnie hałasuje, start spod świateł przyzwoity , lubi wysokie obroty
5,0
Skrzynia biegów
doskonała , krótkie precyzyjne skoki , przełączanie to sama przyjemność , świetnie zestopniowana , typowo sportowa
5,0
Układ jezdny
po zakrętach jak gokart , kierunek jazdy na wprost nawet przy dużej prędkości na autostradzie trzyma doskonale , bezpośredni , daje dobre czucie nawierzchni ,
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu fatalna, szerokie tylne słupki ,
4,0
Ergonomia
świetnie rozplanowana deska, ze sportowymi alu akcentami , tworzywa wysokiej jakości , kierownica świetnie leży w dłoniach , fatalny przycisk klaksonu na środku koła ,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem klima b. wydajna , zimą nagrzewa się błyskawicznie , super ciepełko ,brak nawiewu z tyłu
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest coupe 2+2 , cudów nie ma , z przodu doskonale, siedzi się b. nisko , fotele świetnie trzymają na zakrętach, z tyłu tylko dzieci , osoby powyżej 160 cm. brak miejsca nad głową
4,0
Wyciszenie
doskonałe, nic nie trzeszczy , nie hałasuje, ale silnik powyżej 4 tyś obr. na min. ma nieprzyjemne brzmienie , brak typowego gangu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 10 l.- przy delikatnej jeżdzie , trasa 9-10 l. przy wykorzystaniu pełnej mocy silnika , katalogowe srednie 8,4 l. można włożyć między bajki
4,0
Stosunek jakość/cena
Sportowe coupe za taką cenę - bezkonkurencyjne (ewent. Astra Coupe).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za mały zbiornik paliwa , przy tym spalaniu absolutne min. to 60 l. , w moim komputer czasami głupieje, brak wskażnika temp. zewn.