Jest to naprwdę samochód dobrze zrobiony. Na ulicach zwraca uwagę i przyciąga wzrok szczególnie Pań, które wieleby zrobiły, żeby mogły się nim przejechać. Jednym słowem: SZYBKIE, DYNAMICZNE AUTKO, KTÓRE POTRAFI ZADZIWIĆ PRZECHODNIÓW :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na auto tej klasy jest po prostu super. Bardzo dynamiczny. Szkoda tylko, że tak naprawdę dopiero powyżej 3000 obr. dostaje naprawdę niezłego kopa. Choć może jest to spowodowane tym, iż ja jeżdże na gazie. Ale bez problemu radzi sobie z konkurencyjnymi furkami jak np. celica, czy nawet sławetna mx6.
4,0
Skrzynia biegów
Jest OK. Tylko to chrupanie, ale to już chyba standard w tych autach, bo znajomy ma coupe z 99 i też mu tak chrupie. Grunt, że przełożenia są dość krótkie, co znacznie dodaje uroku sportowej jeździe :-)
5,0
Układ jezdny
Nic do zarzucenia. Po prostu super się prowadzi. Nawet przy 140 km/h można brać całkiem ostre zakręty i nie ma mowy o wypadnięciu z drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu OK. Ale cofanie tym samochodem, to prawdziwa sztuka. Praktycznie czujemy się jak w ciężarówce, widoczność minimalna. Dlatego trzeba tutaj korzystać dużo z lusterek. Ale tak to już jest w sportowych autkach, dlatego nie ma co narzekać.
5,0
Ergonomia
Wszystkie przyciski i pokrętła w zasięgu ręki. Rozmieszczenie naprawdę przemyślane. Miałem wcześniej BMW 318 trzydrzwiową i muszę przyznać, że dopuki nie przejechałem się coupe, to wydawało mi się, że przycisków nie można już lepiej rozmieścić.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jest tak średnio. Bardzo szybko się nagrzewa, dosłownie kilkanaście sekund. Nawet w zimie. Ale kiepsko już z chłodzeniem. Trzeba troszkę poczekać, aż zacznie wiać chłodem. Wprawdzie ja mam klimę, ale jakoś nie używam jej, bo niestety klima z tamtych lat, jak wszyscy wiedzą, nie jest zbyt dobra dla zdrówka :-)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Za pasażerów się nie wypowiadam. Ale mi jeździ się baaardzo komfortowo. Siedzenia są o niebo wygodniejsze niż w mojej starej 318-ce :-)
3,0
Wyciszenie
Niestety jest to auto dość głośne i do tego niektóre elementy troszkę skrzypią (coś się musiało poluzować od moich 300-watowych głośników basowych)... ale w sumie znajomy wyciszył sobie coupe-tkę pianką i podobno wtedy jest lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jest super niskie, jak na silnik 2.0 16V DOHC. Nie wiem, jak jest z benzyną, ale gazu bierze mi od 11 do max. 14,5. Co do części... to zależy co się zepsuje. Ale koszty napraw są naprawdę standardowe, wbrew różnym opiniom, tych co nigdy nie mieli doczynienia koreańczykiem :-) No chyba, że przyjdzie nam np wymienić jakeś elementy karoserii, to sama klapa kosztuje ok. 4tys. zł :-) Wiem, bo miałem wgniecioną i ją klepałem, jak się dowiedziałem cenę nowej :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
W takiej cenie nie da się kupić lepszego sportowego autka.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory nigdy mnie nie zawiódł od 3 lat :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory nigdy mnie nie zawiódł od 3 lat :-)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 137KM 101kW
[l/100km]