Silnik
: Niezawodny. Dziewięć lat exploatacji i ani jednej awarii. Olej w silniku od wymiany do wymiany bez potrzeby dolewek.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Po siedmiu latach uzytkowania, tzw. sanki (podstawa silnika) do wymiany.
Zawieszenie
: Łożyska kół przednich systematycznie co 2 lata do wymiany. Ewidentna wada fabryczna.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kilkuletnie Atosy można nabyć za rozsądne pieniądze. Jako że jest to najmniejszy WAN na rynku, jest on bardzo dobrą propozycją jako auto miejskie jak też małe auto dostawcze. Jako ciekawostkę podam że udało mi się przewieść zapakowaną kabinę prysznicową razem z brodzikiem 90X90 plus dodatkowa armatura łazienkowa. To wszystko jednym kursem. Klapa z tyłu oczywiście zamknięta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]