Trwałość. Mam 14 letniego atosa (11 lat u mnie) w tym 11 lat z LPG: 130 tys.km na LPG.generalnie dobre auto miejskie, małe, zwinne, mało awaryjne, choć w piątym roku od produkcji przerdzewiał mi wahacz, musiałem go calkowicie wymienić. Ponadto co 4 lata pękają sprężyny w tylnym zawieszeniu, ale kupuje tanie zamienniki, wytzymują tyle co oryginały. Silnik mało awaryjny w sumie nie miałem żadnej usterki silnika przez zały czas. Wbrew pozorom można więcej do niego zapakować niż może się wydawać. Pierwsze ogniska rdzy pojawiły mi sie rok temu, ale udało się je opanować. Pod tym względem jest lepiej niż np. w mazdach. Nie jest to wygodne auto, zwłaszcza comfort jazdy z tyłu jest mierny - każdą najechaną dziurę czujemy u czubka mózgu, a wycieczki powyżej 120 km to męczarnia, jednak z perspektywy tych lat generalnie jestem zadowolony, głównie małą awaryjnośćią I praktycznością w jeździe po mieście. W połączeniu z LPG dało to naprawdę tani środek lokomocji.
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]