Przeniesienie napędu
: po 185 000 km wymiana łożysk, ok 900 zł w serwisie
Układ elektryczny
: po 170 000 km do wymiany wiązka do tylnej klapy
Układ hamulcowy
: przy ciężkiej nodze pedał robi się twardy
4,0
Całokształt
coś za coś, mały ale sprytny i niezawodny
Wrażenia
5,0
Silnik
200 000 km na full sintetic, rewelacja, mogło być z 10 KM więcej...
4,0
Skrzynia biegów
tylko łożyska, ale poza tym ok
5,0
Układ jezdny
jak na ten samochód genialnie trzyma się drogi
Komfort
5,0
Widoczność
można patrzeć dookoła, z lusterek też trzeba umieć korzystać :-)
4,0
Ergonomia
trochę za mało cofa się fotel kierowcy, poza tym ok, pasażer też nie narzeka, dobra widoczność
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaby nadmuch, przy bardzo niskich temperaturach problem z nagrzaniem i odparowaniem wnętrza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
za mało wciśnięte pedały, przy dłuższej jeździe boli golenie prawej nogi
4,0
Wyciszenie
przy delikatnym używaniu pedału gazu jest cicho, na wyższych obrotach głośno, ale ma fajny klank :-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trzeba delikatnie operować pedałem gazu, silnik chętnie wkręca się na obroty ale pali więcej, najbardziej lubię miny golfiarzy jak mnie nie umią wyprzedzić :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
trudno o lepszy stosunek jakości do ceny, chociaż ostatnio Hyundai trochę przesadza z cenami :-)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w zasadzie nigdy mnie nie zawiódł mimo 198000 km :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia po 200000km za 900 zł w serwisie to pikuś
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]