Silnik ok. Zawsze pali, nawet w największe mrozy. Nie bierze oleju, wymiana oleju co 15.000 z filtrem
4,0
Skrzynia biegów
Czasem ciężko wsteczny wchodzi. Ogólnie biegi lekko wchodzą.
3,0
Układ jezdny
Gałki trzeba było wymienić po 150.000 (polskie drogi). Łożysko lewe przód wymiana co 35-40.000 (fabryczny byk). No i największy ból i koszt to sanki z przodu. 7-8 lat i do wymiany - gniją jak jasny gwint. Reszta w porządku
Komfort
5,0
Widoczność
Jedynie tylne zagłówki przeszkadzają w lusterku, a widok jak z busa - naokoło
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak deszcz - wiadomo czasem zaparuje. Ogrzewanie bardzo szybkie i dobre.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dużo miejsca. Tył na dwie osoby albo dwa foteliki.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 100km/h zdeczka huczy i niebardzo można muzyki posłuchać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto-6,5-7
Trasa-5,3-5,5
Mały bak - 35 litrów tylko
Naprawa jedna konkretna to te sanki (nowe ok. 1500,- + wymiana)
Klocki i tarcze raz wymieniane
Bębny i szczęki od nowości.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wady fabryczne:
Łożysko lewy przód - co dwa lata (40.000km)
Sanki przód (wózek) - co ok. 7-8 lat
Blacha spoko. Jak sie zrobi za wczasu konserwacje to długo pojeździ
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 56KM 41kW
[l/100km]