ok, zrywny, oszczedny , troche glosny jak zimny ale to diesel, jak rozgrzany to cicho
3,0
Skrzynia biegów
precyzja nie grzeszy (szczegolnie wsteczny) ale to nie japonczyk
3,0
Układ jezdny
tak jak napisalem rok temu dosc dziwny, strach szybciej jechac ponad 140km/h-samochodu sie nie czuje
Komfort
3,0
Widoczność
przecietna, za szerokie slupki, szczegolnie przednie
slaba widocznosc - jazda po radzie
4,0
Ergonomia
nie jest zle, przyciski rozmieszczone ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na autko tej klasy moze byc
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie dla grubasow, brak trzymanie na boki,plastiki marnej jakosci, przy byle zatarciu \'zlazi\' farba
3,0
Wyciszenie
slabe, szczegolnie jazda po mokrym
boki wyciszone tylko farba a spod/dach cieniutka warstwa tkaninki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu jest bardzo dobrze, faktycznie spalanie dosc niskie, miedzy miastem a szybsza jazda za miastem
nie za duza roznica w spalaniu
przeglady dosc drogie (I - 700 zl, II-1200 zl)
3,0
Stosunek jakość/cena
mimo wszystko za drogo jak na auto tej klasy/jakosci
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 20.000 km - poleciala zbieznosc z przod-
opony zdarte po wewnetrznej stronie - zakup nowych
520 zl + ustawienie zbieznosci 60 zl(zbieznosc nie jest objeta gwarancja)
stukanie w zawieszeniu przod - nie do usuniecia
trzeszczenie przy przechylach jak poczciwa \"Syrenka\"???
ogniska korozji tylna klapa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 CRDI 110KM 81kW
[l/100km]