Silnik
: trzeba przyznac - jedzie (a nie toczy sie)
4,0
Całokształt
4+, pierwszy Hyundai, ale na razie o.k.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na auto tej klasy 4+, przyspieszenie bardzo dobre
3,0
Skrzynia biegów
haczy wsteczny, moze sie wyrobi,za precyzyjna to nie jest
3,0
Układ jezdny
3+,troche dziwny, moze po peugeot inne samochody sa twarde, przy predkosciach powyzej 130 km/h nie mam dobrego \'czucia\'auta
Komfort
3,0
Widoczność
przy trzech pasazerach w wstecznym lusterku slaba widocznosc
4,0
Ergonomia
brak sterowania radiem przy kierownicy duzy minus
ale moze przy tej klasie auta to normalne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje/chlodzi o.k. ale nie przezylem jeszcze zimy. auto mam- jako nowe- od maja 2009
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jezdze tylko w dwie osoby, ale bylem juz w cztery na dlugim wojazu 3000 km,oczywiscie bez szalenstw
z iloscia bagazu ze strony kobiet, doby pomysl miejsce przy kole zapasowym(ktore na szczescie pelnowymiarowe a nie dojazdowka)
3,0
Wyciszenie
troche hyundai oszczedzil na materialach gluszacych kabina/podwozie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no tu jest \'rewela\'(procz przegladow - bo wiem ze na 15.000 km - koszt okolo 700 pln a to juz lekka przesada)
5,0
Stosunek jakość/cena
kupilem w 2009 rocznik 2008, byl to natajnszy nowy diesel na rynku z takim silnikiem(110 km do masy )Nastepny bedzie cos w rodzaju i30 bo to jednak inne klasa materialow/plastikow oraz rozwiazan
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
maly przebieg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 CRDI 110KM 81kW
[l/100km]