jest to całkiem ciekawa propozycja niedrogiego młodego auta, pozatym przestronne funkcjonalne wnetrze i mało awaryjne, dość ekonomiczne auto. jak go kupiłem to miał o połowe mniej na liczniku. jeszcze mnie nie zawiudł. jednagże ma poważną wade przynajmniej muj strasznie poddaje sie korozji. Fakt dziś jest w czym wybierać dużo tego ale mimo to uważam ze warto na tym aucie sie zatrzymać werbując ogłoszenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
pracuje równo i przyjemnie nawet po zamontowaniu LPG jest całkiem dynamiczny. przynajmniej dopuki niewezme kompletu pasarzerów Ale to tylko 1.3 (jest OK)
4,0
Skrzynia biegów
niewiem o co chodzi wswzystkim pracuje niemal ze idealnie, Fakt lubi czasem zacharczeć mogli by to poprawić. Ale to nie Prshe
4,0
Układ jezdny
ani nadsterowny ani podsterowny jest wmiare twarde ale nie za twarde- miałem VW polo tam to żeś jazda na wozie. Pozatym wmiare trwałe, przełożenie OK choć na mieście niewiem na czym jechać 3czy4biek
Komfort
4,0
Widoczność
na wprost i na boki OK ale do tyłu na czuja
3,0
Ergonomia
wszystko jest raczej na swoim miejscu tam gdzie powinno być. nic nie pszeszkadza. fotel w wersji standart jest dokitu. niemożna na nim zająć opcjonalnej. pozycji po wymianie foteka będzie super
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest bardzo dobrze ale brak filtra psrzeciw pyłowego, litości żeby tego nie było to niete czasy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na klase auta to jest super
4,0
Wyciszenie
efekt niedomknietych szyb wersja 3d potszebne owiefki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7,4 litra LPG na 100km średnio. Cześci tu bywa rużnie amortyzator 310zł /astraII 160zł. ale nie wszystko rozrzad 180zł/ astraII 550zł
4,0
Stosunek jakość/cena
cena do jakości jwst naprawde zadowalająca auto jest w miare duże niezawodne z nieduże pieniądze. gdyby tylko nie korodowało