Zawieszenie
: Polskie drogi. To chyba wszystko tłumaczy
Przeniesienie napędu
: Sprzęgło nadaje się do wymiany ale nie winię za to samochodu. Eksploatacja robi swoje.
5,0
Całokształt
Jestem naprawdę zadowolony z tego pojazdu. Jedyne co mnie naprawdę denerwuje to to że podczas większych ulew do bagażnika dostaje się trochę wody. Ani grama rdzy
Wrażenia
5,0
Silnik
Wprawdzie jest trochę zbyt głośny ale elastyczność jest zadziwiająca przy tej pojemności. Honda o tej samej mocy zostaje daleko w tyle.
3,0
Skrzynia biegów
Chodzi jak kijem w gówno jest nieprecyzyjna ma długi skok. I biegi nie chcą zbyt chętnie wchodzić. Szykuje sie wymiana sprzęgła.
5,0
Układ jezdny
Idealnie. czuje sie że ma sie kontrolę nad tym autem. Twarde zawieszenie pozwala na wyczyny których inni się nie podejmą i oczywiście bardzo precyzyjny układ kierowniczy. Super.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest dobra ale ciężko wyczuć gdzie kończy się maska i klapa bagażnika.
4,0
Ergonomia
Dla mnie dobrze choć włączanie tylnej wycieraczki nie jest zbyt fortunnie rozwiązane.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Robi swoje choć bez żadnych rewelacji. Czasem parują szyby.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Z tyłu można spędzić długie godziny bez większych narzekań. Jest dobrze.
3,0
Wyciszenie
Tu jest kiepsko silnik jest głośny, a nie brzmi jak v8 więc jego słuchanie jest średnio przyjemne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 7 w trasie potrafi zejść poniżej 5. Mój rekord 4,8. Zimą trochę więcej zwłaszcza jak robi się krótkie dystanse w mieście.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobre i tanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie przypominam sobie żebym musiał nic wymieniać poza materiałami eksploatacyjnymi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedynie opaska elastyczna wydechu i łączniki stabilizatorów dzięki naszym drogom na ,,najwyższym europejskim poziomie". Sprzęgło uważam za normalny objaw użytkowania auta.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i GLS 75KM 55kW
[l/100km]